TOP 3 kūno psichoterapeutės Rasos Mažionienės patarimai

Kasdien siekite savo didžiausio efekto – kvėpuoti giliau, maitintis sveikiau, mylėti karščiau, sportuoti stipriau… Tam, kad pasiektumėte geriausią efektą, turite tobulai jaustis ir emociškai, ir fiziškai.

Kūno psichoterapeutė Rasa Mažionienė pataria, kokie žingsniai padės išmokti mąstyti pozityviau ir lengviau siekti savo tikslų.

1. Motyvuokite save patys

Motyvacija priklauso ir nuo to, kokią istoriją sau pasakojate kiekvieną dieną. Taigi, pradėkite fiksuoti savo sėkmes: kiekvienos dienos pabaigoje užfiksuokite savo pergales. Kas tai galėtų būti? Pirmiausia – galbūt ryte atsikėlėte iš lovos, kai dar labai norėjosi pagulėti? Gal atlikote mankštą? Tai gali būti ir tikslų įgyvendinimas darbe, šypsena viešajame transporte ar užmegzta nauja pažintis. Taigi, reikėtų fiksuoti savo pergales ant popieriaus, išskiriant tris skiltis: situacija, mintys ir emocijos tuo metu, mintys ir emocijos dabar. Šios lentelės pildymas leis suprasti, kas jus džiugina ir motyvuoja, o savaitės pabaigoje pamatysite, kiek džiugesio aplink jus.

2. Gerų emocijų kolekcija

Kaip būti linksmam ir gerai nusiteikusiam kiekvieną dieną? Kaip neleisti mažoms negandoms ilgam sugadinti nuotaiką? Štai keli, daug pastangų nereikalaujantys patarimai:

  • visada su savimi piniginėje turėkite nuotrauką, kurioje jūs esate su brangiu jums žmogumi;
  • kompiuterio darbalaukį papuoškite nuotrauka iš jūsų atostogų;
  • pasikabinkite virtuvėje ant šaldytuvo nuotraukų su draugais;
  • vežiokitės automobilyje artimojo padovanotą prisiminimą.

Nors tai gali atrodyti nieko nekeičiantys veiksmai, iš tikrųjų tokie dalykai jums nejučiomis kuria pozityvią nuotaiką.  Pildykite šią kolekciją kiekvieną dieną, kurkite aplinką, kurioje jaučiatės maloniai.

3. Liūdesys ir pyktis – į šiukšliadėžę

Viena iš efektyviausių metodikų – išliekite visą pyktį, nuoskaudas ir liūdesį ant lapo ir išmeskite jį. Kitiems taip pat padeda savo emocijų vizualizavimas pačiu paprasčiausiu būdu: piešti ant balto popieriaus lapo, vėliau suplėšyti jį į skutelius.

 

Daugiau kūno psichoterapeutės R. Mažionienės patarimų galima gauti prisiregistravus čia.

Labas,
Aš esu kūno psichoterapeutė ir asmenybės ugdymo ekspertė.
Mano pagrindinis tikslas – padėti žmonėms išmokti mąstyti pozityviau ir lengviau siekti savo tikslų. Galiu išduoti paslaptį – pozityvų mąstymą galima lengvai paversti savo kasdieniu įpročiu!
Savo įkurtame žmogaus pažinimo centre „Vaiska“ bei individualių seansų metu mokau geriau pažinti save ir savo emocijas, o pažinus – su jomis susidraugauti. Todėl dalyvauju ir šiame projekte, kad padėčiau jums į viską žvelgti pozityviau ir dažniau šypsotis siekiant EFEKTO!
Rasa Mažionienė
2017-05-11T14:35:17+00:00 2017 gegužės 10|